Известие

Collapse
No announcement yet.

Виене от вентилатора на парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Виене от вентилатора на парното

    Имам следния проблем и то не е от днес ама реших да попитам значи като си пусна вентилатора да духа и се чува като виене всякаш като звук от нещо дисблансирано което се върти,на всички степени се чува, но естествено на последната най-много някой имали такъв проблем и как го е решил евентуално
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

  • #2
    Здравей, пробвай да стигнеш до него през дупката на ерфилтъра, който е под чистачките. Разгледай го добре и почисти с прахосмукачка, вероятно има боклуци вътре. Успех
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #3
      Миналото лято имах същия проблем. След известно време тотално спря да върти - оказа се електрониката за поддържане на оборотите на вентилатора.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
        Миналото лято имах същия проблем. След известно време тотално спря да върти - оказа се електрониката за поддържане на оборотите на вентилатора.
        И как реши проблема, сменя електрониката? Кажи цена, лесно ли се сменя къде се намира?
        Благодаря !!!
        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

        Comment


        • #5
          Бях пуснал тема, но не мога да я намеря.
          Има един блок , точно до вентилатора, той се скапва и се сменя. Нов е доста скъп, аз намерих втора употреба.

          Comment


          • #6
            Управлението струва около 140лв. но може и да се ремонтира, може обаче и да не стане с ремонт.
            Вентилатора се сваля лесно.
            Виж дали има лулфтове, ако няма голям луфт пробвай да го смажеш.
            От горе до стъклото как ти е уплътнението?
            Най-врроятно от там влиза вода и от там надолу към вентилатора и управлението, сещай се по-нататък..........
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Управлението струва около 140лв. но може и да се ремонтира, може обаче и да не стане с ремонт.
              Вентилатора се сваля лесно.
              Виж дали има лулфтове, ако няма голям луфт пробвай да го смажеш.
              От горе до стъклото как ти е уплътнението?
              Най-врроятно от там влиза вода и от там надолу към вентилатора и управлението, сещай се по-нататък..........
              До колкото разбрах въпросното управление било с некви транзисторчета някъде по въздухопровода и се сменяли въпросните транзисотори
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • #8
                При мен се чу виене и пет минути след това изгоря управляващия блок.
                Вентилатора е на плъзгащи лагери, като съответно вместо смазка имаха ръжда. Блокира и бум..
                Управляващия блок го ремонтирах. Минах ефтино.

                Задължително си профилактирай вентилатора.

                Не разбрах повредено ли ти е управлението. Моето като изгоря, вентилатора въртеше на макс и не можеже да се изключи.
                Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
                Citroen BX-19GT, 85
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от VladoG Покажи съобщение
                  При мен се чу виене и пет минути след това изгоря управляващия блок.
                  Вентилатора е на плъзгащи лагери, като съответно вместо смазка имаха ръжда. Блокира и бум..
                  Управляващия блок го ремонтирах. Минах ефтино.

                  Задължително си профилактирай вентилатора.

                  Не разбрах повредено ли ти е управлението. Моето като изгоря, вентилатора въртеше на макс и не можеже да се изключи.
                  А имаш ли някакви снимки как се сваля вентилатора?
                  Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Снимки нямам.
                    Трябва да изключиш кабела от буксата. Цялото тяло на вентилатора се крепи на 2-3 болта. И пада на доло.
                    Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
                    Citroen BX-19GT, 85
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

                    Comment

                    Working...
                    X